SEO Xidmeti

SEO Xidmeti bir Prosesdir

SEO Xidmeti nədir?

Təklif etdiyimiz SEO Xidmeti haqqında məlumat verməzdən əvvəl SEO Nədir sualını cavablandıraq. SEO (Search Engine Optimization) –  internetdə veb saytın axtarış nəticələrində daha yuxarı sıralarda görünməsi üçün onun (veb saytın) təkmilləşdirilməsi prosesidir.

Digitalx olaraq veb saytı olan və ya bizə Veb Sayt sifarişi verəcək müştərilərimizə professional SEO Xidməti təklif edirik. SEO Xidmətlərimizə Texniki SEO, Xarici SEO, Daxili  SEO, SEO Audit və s. daxildir.

SEO Xidməti

SEO XİDMƏTLƏRİMİZ

Daxili SEO

"Axtarış motorlarında daha yüksək sıralama və trafik almaq üçün veb səhifələrin optimallaşdırmasıdır.

Xarici SEO

Veb səhifəsinin saytdan xaric bəzi faktorlar vasitəsi ilə axtarış nəticələrində yüksək bir sıralama əldə etməsidir

Texniki SEO

Bir veb saytının Google tərəfindən daha yaxşı anlaşılması üçün edilən texniki optimallaşmadır

Açarsöz Analizi

Axtarış motorlarında sıralama üçün uyğun açar sözlərin tapılması və məzmun hazırlanması prosesidir.

Kontent Optim.

SEO açar sözləri və uyğun məzmun ilə web saytlarının daha yaxşı sıralanmasına və daha çox trafik almağa kömək edir.

PROFESSİONAL SEO XİDMETİ ÜÇÜN:

SEO Necə İşləyir?

SEO-nun əsas məqsədi, Google botlarına internet səhifələrinin daha yaxşı anlaşılması və sıralanması üçün lazım olan məlumatları verməkdir. Bu məqsədlə, SEO, məzmunun doğru strukturda və açar sözlərlə zənginləşdirilməsini təmin edir, saytın optimal sürətdə işləməsini, mobil uyğunluğunun təmin edilməsini və backlinklərin inkişafını nəzərə alır.

Deyə bilərik ki, SEO, Google botlarının səhifələri anlamaq üçün lazım olan məlumatları almaq üçün lazım olan texnikaların və strategiyaların bütünüdür. İnternet səhifələrinin daha yüksək bir sıralama almağı və axtarış nəticələrində daha yaxşı nümayiş etməsi üçün SEO-stratejiyaları olmazsa olmazdır.

Digitalx ilə SEO Prosesi.

SEO Xidmeti

SEO davam edən bir prosesdir. Çünki müəyyən dövr ərzində SEO fəaliyyəti nəticəsində saytınız Google”da yaxşı bir yerdə mövqələnə bilər. Lakin bu o demək deyik ki, saytınız hər zaman axtarış nəticələrində olduğu yerdə qalacaq. Bəs rəqibləriniz?! Onlar boş durumu zənn edirsiniz?

Belə bir deyim var, “Zirvəyə çıxmaq asandır, ancaq zirvədə qalmaq çətindir”. Siz dayanarkən rəqibləriniz SEO Prosesini davam etdirərsə axtarış nəticələrində mövcud mövqeyinizi itirməməyiniz üçün  heç bir səbəb qalmayacaq.

Ona görə də, çalışın SEO prosesini davam etdirin. 

1. Açar Söz Analizi

Demək olar ki, SEO”nun əsasənda açar sözlər dayanır. Əgər bir SEO proyekti üzərində işə  başlayacayıqsa, ilk növbədə sektora uyğun açar sözləri  müəyyən edir və analiz edirik. Arıtq bundan sonra bütün SEO işləri bu açar sözlər ətrafında cərəyan edəcəkdir.

2. Rəqib Analizi

Açar sözləri analiz etdikdən sonra növbəti iş Rəqib analizidir. Bütün işlərdə olduğu kimi SEO işində də rəqib analizi çox vacibdir. Rəqabətə olduğunuz rəqiblərinizin  hardan və necə trafik aldığını müəyyənləşdirmək sizi rəqabətdə daha möhkəm edəcək.

3. Vebsayt Analizi

Komandamız Veb Saytınızı  analiz edərək SEO üçün boşluqları müəyyən edir, görüləcək SEO işləri üçün tədbirlər planı hzırlayır. Bu zaman Veb saytınızın sürətindən dizaynına qədər bir çox SEO meyarları analiz edilir və mükəmməl bir SEO prosesinin növbəti addımları atılır

4. Texniki SEO Xidməti

Veb Sayt analiz edildikdən sonra, əldə etdiyimiz nəticələr əsasında artıq Texniki SEO xidməti prosesinə keçid edirik.  Bu zaman bütün texniki problemlər o cümlədən, saytn mobil uyumluluğu, SSL Sertifikatı, saytın sürəti, robots.txt faylı və s tərəfimizdən sazlanır və həll edilir.

5. Daxili & Xarici SEO

Növbə veb saytınızın Daxili və Xarici SEO işlərini görməyə gəldi. Tək Daxili SEO ilə trafik axınını təmin etmək qismən mümkün ola bilər. Lakin Xarici SEO bu işin tamamlayıcı faktorlarından biridir. Digitalx komandası Xarici və Daxili SEO dəstəyi ilə veb saytınıza trafik axınını təmin edəcəkdir.

6. Kontent Optimizasiyası

Kontent haqqında məşhur deyimi eşitməyən yoxdur: Kontent is King. Komandamız SEO prosesi zamanı mükəmməl  və SEO uyumlu kontentlər hazırlayaraq sizi rəqiblərinizdən hər zaman 1 addım öndə tutacaq. Beləliklə, SEO prosesi davam edir, etməlidir!

SEO Xidmeti Niyə Vacibdir?

SEO-nun vacibliyinin başlıca səbəblərindən biri, axtarış motorlarından gələn trafikin məhsuldarlığıdır. Axtarış nəticələri əksər insanlar üçün istifadə etdikləri bir yoldur və ehtimal ki, bir səhifə axtarış nəticələrində daha yaxşı bir yerdə olanda, bu səhifəyə daxil olan trafik və satışlar artacaq. Çünki, internetdə axtarış edən şəxs bunu bir ehtiyacdan edir. Yəni potensial müştəridir. 

Bütün bunlar, SEO Xidmedi nin bir biznesin internetdəki varlığını daha yaxşı bir məqama gətirmək üçün vacib olduğunu göstərir.

Hansı Növləri var SEO"nun?

  1. On-page SEO (Daxili): Səhifənin məzmunu, strukturu və məlumatları ilə bağlı SEO tədbirləri.
  2. Off-page SEO (Xarici): Səhifənin xarici faktorlar üzərindən təbliğ edilməsi və təsir edilməsi, məsələn, bağlantılar və sosial media paylaşımları ilə.
  3. Texniki SEO: Saytın axtarış motorlarının onun tərəfindən qabağa çıxarılmasını və indekslənməsini asanlaşdıran texniki tədbirlər.
  4. Lokal SEO: Fiziki ünvanı olan işlər üçün lokal axtarış nəticələrinin yaxşılaşdırılması üçün tədbirlər.
  5. E-Ticarət SEO: Onlayn mağazalar üçün SEO tədbirləri.
  6. Enterprise SEO: Daha böyük, kompleks şirkətlər üçün SEO tədbirləri.
  7. Voice Search SEO: Səsli axtarış nəticələrinin yaxşılaşdırılması üçün tədbirlər.

Daxili SEO (on-page seo)

 Bu SEO növü, veb saytınızın məzmununu və strukturunu optimallaşdırmağı hədəfləyir. On-page SEO işləri, veb saytınızın səhifələrinin axtarış motoru dostu olmasını təmin edir. Bu işlər, açar sözlər üzərində araşdırma, başlıq və meta təsvirlərinin optimallaşdırılması, məzmun keyfiyyəti, daxili bağlantılar, sayt sürəti və mobil uyğunluq kimi faktorlara fokuslanır.

Xarici SEO xidmeti (of-page seo)

Veb saytınızın populyarlığını artırmağı hədəfləyir. Off-page SEO işləri, veb saytınıza xarici bağlantılar alaraq veb saytınızın avtoritetini artırmaq üçün edilən işləri əhatə edir. Bu işlər, blog yazmaq, sosial media marketinqi, backlink yaratmaq və onlayn imic yönetimi kimi faktorlara fokuslanır.

Texniki SEO

 Texniki SEO veb saytınızın texniki tərəflərinin optimallaşdırılmasını əhatə edir. Texniki SEO işləri, veb saytınızın axtarış motorları tərəfindən daha yaxşı anlaşılmasını və indekslənməsini təmin edir. Bu işlər, sayt xəritəsi yaratmaq, robots.txt faylı yaratmaq, səhv səhifələrin yönləndrilməsi, SSL sertifikatının istifadəsi, mobil uyğunluq və səhifə sürəti kimi faktorlara fokuslanır.

SEO Xidmeti və Yol Xəritəsi

  1. Axtarış sözləri araşdırması – Müştəriləriniz hansı sözləri axtarır və sizin saytınıza gəlmək üçün hansı sözləri istifadə edə bilərlər?
  2. Strukturu optimalizasiya – URL-lərin yaddaşda saxlanılması, sayt hierarxiyası, navigasiya və XML sitemap kimi məcburiyyətləri yerinə yetirmək.
  3. Səhifə məzmununun optimalizasiyası – Axtarış motorları üçün keyfiyyətli, istifadəyə uyğun və məqbul məzmun təqdim etmək üçün gərəkli tədbirlər.
  4. Başlıq optimalizasiyası – Səhifə başlıqlarını düzgün və məqbul bir şəkildə təyin etmək.
  5. Meta tətbiqləri – Meta başlıqları, açıqlamalar və keyfiyyətli meta məlumatları təmin etmək.
  6. İç bağlantılar – Saytın digər bölmələri ilə düzgün bir şəkildə birləşməsi və veb saytlarından mövcud linklər.
  7. Şəkillər – Səhifədəki şəkilləri uyğun alt yazılar və keyfiyyətli fayllarla birlikdə əlavə etmək.
  8. Sosial medianın optimizasiyası – Sosial media hesablarının veb saytınıza əlavə edilməsi və sosial media şəbəkələri üzərində səhifə paylaşımlarının təşviqi.
  9. Mobil uyğunluq – Mobil optimalizasiya üçün gərəkli addımları tətbiq etmək.
  10. Performans sürəti – Səhifənin yüklənmə sürətinin artırılması və performans problemlərinin həll edilməsi.
 

Bu addımlar SEO yol xəritəsinin əsas tədbirləridir. Bu addımların hər biri əlavə sayt trafiği və müştəri əldə etmək üçün əsasən mühüm olduğundan, onları düzgün bir şəkildə tətbiq etmək veb saytınızın keyfiyyətli və müştərilərinizə çəkdirici olması üçün vacibdir.

Google Axtarış Reklamları yoxsa SEO Xidmeti?

SEO və Google Axtarış reklamları (Search Ads), digər adı ilə PPC (Pay-per-click) reklamları, fərqli hədəflər üzərində işləyirlər və bir-birinin əvəzində deyil, əksinə, bir-birini tamamlayır.

Belə ki, SEO (Search Engine Optimization) saytın axtarış motorlarında yerləşməsini və orada daha yüksək pozisiyada görünməsini təmin edir. Bu organik bir yolla olur və bir neçə fərqli addımdan ibarətdir, məsələn, saytın məzmununun optimallaşdırılması, açar sözlər və meta məlumatların dəyərləndirilməsi, saytın mobil uyğunluğunun təmin edilməsi və s.

Google Axtarış reklamları (Search Ads) isə saytın axtarış nəticələrində reklam olaraq göstərilməsini təmin edir. Bu reklamlar üçün ödəniş edilir və adlar açar sözlərlə bağlı axtarış edən istifadəçilərə göstərilir. Reklamlar üst sətirlərdə, alt sətirlərdə və ya organik nəticələrin arasında yerləşə bilər.

Bu iki proses fərqli hədəflərə xidmət edir. SEO saytın organik axtarış trafikini artırmağı hədəfləyir, həmçinin saytın axtarış motorları üzərində daimi bir mövqeyi olsun istəyir. Google Axtarış reklamları isə bir reklam kampaniyası olaraq təşkil edilir və bir neçə gün ərzində tətbiq edilir, amma reklam göstərildikdə hədəf qrupunu hədəfləyir və potensial müştərilərin sizin məhsul və xidmətlərinizi öyrənməsinə və almaq qərarı verməsinə kömək edir.

Son olaraq, Google Axtarış reklamları və SEO bir-birini tamamlayır və müvafiq addımların uyğun şəkildə yerinə yetirilməsi saytın axtarış nəticələrində və orada səhifə pozisiyasında daha yüksək yer almasına kömək edir. Hər iki proses də maraqlı və vacibdir və uyğun tətbiq edildikdə böyük mənada fayda verə bilər.

Mühüm SEO Alətləri

SEO alətləri internet sahəsindəki saytların axtarış motorlarında daha yüksək sıralarda yer alması üçün istifadə olunan proqramlar və xidmətlərdir. Bu alətlər axtarış motoru optimizasiyası üçün lazım olan məlumatları toplamaq, analiz etmək və monitorinq etmək üçün istifadə olunur.
SEO Xidmeti zamanı istifadə etdiyimiz SEO alətləri:
  1. Google Analytics: İstifadəçilərin saytınızda necə davranış göstərdiyini izləyir və bu məlumatları əsasında analizlər təqdim edir.
  2. Google Search Console: Saytınızın axtarış nəticələrində necə performans göstərdiyini və hansı məqalələrin hansı axtarış sözləri ilə tapıldığını görə bilərsiniz.
  3. Ahrefs: İnternetdəki saytların backlinklərini monitorinq etmək və açar sözlər üzərində analizlər təqdim etmək üçün istifadə edilir.
  4. SEMrush: İnternetdəki rekabetçi analizlər və açar sözlər üzərindəki analizlər üçün istifadə edilir.
  5. Moz Pro: Saytın optimallaşdırılması üçün analizlər və məqalələr təqdim edir.
  6. Screaming Frog: Saytın məzmunu və ünvanları üzərində axtarış motorlarının nəzərdə tutduğu xətalara əsasən yoxlamaq üçün istifadə edilir.
Bu SEO alətləri sayt optimizasiyası üçün əsaslı və vacibdir. Əlaqəli açar sözlər tapmaq, saytın səhifə sürətini artırmaq, saytın backlink strukturu, meta etiketləri və s. kimi məlumatların analiz edilməsi saytın axtarış nəticələrində daha yüksək bir pozisiyada yer alması üçün çox vacibdir.

Bəs SEO Xidməti üçün müddət nə qədərdir?

SEO xidmətinin müddəti, hər bir saytın və layihənin məzmununa, ölçülərinə və konkret hədəflərinə bağlı olaraq dəyişir. Həmçinin, SEO prosesinin nəzarət və təkmilləşdirilməsi daimi bir prosesdir, bu səbəbdən də xidmətin müddəti uzunmüddətli olmalıdır.

Belə ki, SEO xidmətləri, saytın müvafiq qaydalar və standartlar üzərində optimallaşdırılması, açar sözlər, məzmun və linklərin təkmilləşdirilməsi, veb saytının sürətindən, xüsusiyyətlərindən və funksionallığından asılı olaraq 3 aydan 6 aya qədər davam edə bilər. Ancaq bu müddətlər optimal olaraq nəzərə alınmalıdır və həmişə konkret bir saytın xüsusiyyətlərinə və konkret hədəflərinə uyğun olaraq təyin edilməlidir.

Açar söz nədir?

Açar sözlər (keywords), bir web səhifəsinin məzmununu təsvir edən və veb axtarış mühitinə bu səhifənin necə tapıla biləcəyini göstərən sözlər və ifadələrdir. SEO (Search Engine Optimization) isə bir web saytınızın axtarış motorlarında daha yüksək nəticələr alması üçün etibarlı və effektiv SEO strategiyalarının istifadə edilməsi prosesidir. 

Bu proses, veb səhifəsində yerləşən məzmunun, açar sözlərin, linklərin və səhifə strukturunun axtarış motorları tərəfindən daha yaxşı indekslənməsinə və veb saytının istənilən hədəf qrupu tərəfindən daha çox axtarış edilməsinə kömək edir. SEO, digər bir deyimlə, veb səhifəsinin görünürlüyünü və internetdəki mövqeyini artırmaq üçün tətbiq edilən məhdudiyyətlər, təcrübələr, strategiyalar və texnologiyalardan ibarətdir.